Prom!



Tyra Banks

Tyra Banks säger att hennes bal slutade på en drive-in och var i säng redan vid elva och att den där klänningen som skulle vara så chic öppnade sig och visade lite för mycket under hela kvällen. Min var trevlig men jag minns inte att maten var särskilt god eller så mycket annat positivt tyvärr, det var så mycket känslor i gymnasiet på alla plan så jag minns inte så mycket av själva balen för jag hade tankarna på någonting annat.



Jag var väldigt nöjd med min snäckformade väska, kändes lite sådär härligt sjöjungrufint.



Jag valde svart och gammelrosa som färgtema och en 40'tals inspirerad frisyr. Hade valt annorlunda på hårfronten idag men jag gjorde mig ordning lite på måfå hemma en timme innan balen, inta alls likt mig faktiskt.
Men jag gillade mitt koncept:) Det har gått fyra år sen min bal nu, helt galet.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej. Jag googlade runt lite efter just snäckformad väska. Råkade då komma in på min blogg. ett inlägg från 2010 just haha. Men den snäckformade väskan...... Vart hittade du den?

2012-01-20 @ 23:58:41
URL: http://immacule.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0