Smize!





Regn, rusk och blåst.. När jag tittar tillbaks i bloggarkivet satt jag på stranden redan i April. Kommer sommaren komma pangboom eller är tanken att det ska vara vår i Juni? Vill ligga ute på innergården med mina bästaste grannar och läsa cosmopolitan och prata världsligheter. Istället är klockan 06.57 och jag ska iväg till skolan på lektion om Företagets Säljplanering sen ska jag och tre classmates iväg och träffa ett försäkrings och konsult bolag som vi ska göra ett uppdrag för.

Hursom ska jag försöka smiza mig genom dagen trots grådaskigheter!

SMIZE: Smile with your eyes


Kommentarer
Postat av: Signe

Svar: Oj konstigt... gick med mina hela dagen igår och kände inte av så mycket.. Antagligen hade jag tur att få ett par som kändes bra eller så hade du otur ;) Rikligt med snygga är dom iaf! Kram!

2010-05-07 @ 07:27:02
URL: http://signebelfiore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0