Hello!



Idag kände jag för en lite mer fixad frilla vilket slutade i att Magnus sa "tjena drottningen" när han vaknade. Kanske inte riktigt den blåblodiga känslan jag var ute efter, snarare en Audrey Hepburn på äventyr. Får lite magont när jag ser att min hårfärg var fin imorse och så har jag spenderat eftermiddagen med att slinga och tona om det till en kallare nyans. Bye Bye Golden Praline and Hello Ashbrown!

Men men, blev väldigt naturligt fast jag egentligen var ute efter att bli ljusare..Notera att färgen askblond blir mörkbrun. Konstigt språk det där färgspråket. Har lärt mig att namnet blond på hårfärg betyder ljusbrun. Skumt. Tur att man klipper ut scraps till frisören annars hade det blivit helt tokigt.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0