Underneath!



Åh, finaste bustierna har börjat blomma ut i butikerna nu. Pudriga, svarta, ljuva, farliga, av alla dess sorter. Jag är total kär i den ljusrosa till vänster som kommer från H&M. Förutom H&M visar Lindex de tveklöst bästa underkläderna just nu. Trist är att det är ett undantag att det finns spännande saker i handeln. I mina drömmar finns Victorias Secrets här, i de drömmarna badar jag i ett fluffigt moln av skimrande krämer, sidenmorgonrockar, läppglans med vaniljdofter, spray puff puffar och finurliga små strumpebandshållare.
Tills dess håller H&M mig i luften, men till himmeln, dit kommer jag bara med Agent Provocatuer eller Victorias Secret.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0