MAMI!





Mamma kom hem från Birmingham igår, och vet ni vad? Med sig hade hon Love, en av de fem Harajuku tjejerna. Så nu har jag, Love, Baby och G. I'm so happy! På Sephoras hemsida beskriver dom henne som såhär:

Sweet, caring, and free-spirited, Love is always off in her own little world. Stepping out in a cute, striped mini-dress and fashionable red kicks, Love wears her heart on her sleeve, or rather, in her hair! Her scent is reminiscent of a floral bouquet, with notes of pink pomelo, rose, and creamy vanilla orchid.



Smells yummi!







I Birmingham har dom ett mega köpcenter med ett superstort Topshop. Här på Debenhamns köpte mamma kanske världens sötaste äggtimer till mig i form av en cupcake! It's so cute I die. Se själva:



Mamma själv köpte Lola.. Åh.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ohh vad fina presenter! och jag älskar wang bilderna

2009-09-13 @ 10:46:08
URL: http://emmarr.blogg.se/
Postat av: Lova

Yepp yepp, wang är kung!

Jag har varit där på topshop i birmingham, centret är STÖRT stort, gå under marken hur långt som helst...

puss

2009-09-13 @ 22:02:28
URL: http://www.metrobloggen.se/lova

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0