Yum Yum Yum Yum





Now and then får jag en enorm lust att göra pannkakor. Jag älskar pannkakor, deras form, deras smak och doft, hela grejen känns så idylliskt härlig. Jag önskar vi var mer frukostiga i Sverige generellt, jag gick med Magnus på pannkaks brunch här i Lund och jag vet inte om jag kom en dålig dag men bären var frusna, det fanns ingen lönnsirap , inga bananer eller russin och pannkakorna var inget att hurra för. Jag är sugen på en riktig god brunch med fluffiga pannkakor, nybryggt kaffe och apelsinjuice.  Ovan har ni receptet och här nedan kommer kök jag gärna skulle vilja äta pannkakorna i:









Kommentarer
Postat av: Emma

jag kan komma och göra pannekagor till dig!

2009-10-13 @ 16:02:32
URL: http://emmarr.blogg.se/
Postat av: Lova

Kulturens brunchpannkakor brukar vara helt fantastiska! Men PLEASE kom upp till stockholm så ska jag ta med dig till ett café som ligger bara ett par gator bort från mig som serverar världens godaste blueberry pancakes med sirap!

2009-10-13 @ 19:53:53
URL: http://www.metrobloggen.se/lova

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0