Costumes



Snart är det Halloween och er som ska gå på fest kanske kan inspireras av kändisarnas outfits? Eller avskräckas!
Här är finfina paret Mariah Carey och Nick Cannon utklädda till Cookies and Milk. Kinda sweet.



Christina och hennes man utklädda till Corpes bride och hennes brudgum. Gotta love it!



Heidi Klum är är inte för att vara "ful" och här är hon en indisk gud ( rätta mig om jag har fel ) med lite kannibalinstinkter. Skönis!



Här är Heidi och hennes man Seal utklädda till bibliska figurer. Det här blir vinnaren i kategorin!

Ska ni på halloween fest? Isåfall, vad ska ni vara :)?


Kommentarer
Postat av: Emma

har sett alla utom den översta och den gillade jag! såå gullig!

jag vill gå på halloweenparty med dig. haha vi kan va cupcakes då. miss u! PUSS

2009-10-22 @ 19:50:54
URL: http://emmarr.blogg.se/
Postat av: selinay özbek

yes, yes,

jag ska ha vampyrtänder, korsett, tuperat hår, svarta naglar röda läppar.



vad ska du vara

2009-10-27 @ 14:20:25
URL: http://sozbek.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0