Yaawn!


Gäsp, vaknade tröttare än jag när jag la mig med tjut och lock i öronen, sandbank i ögonen och muskler mer mörbultade än gud vet vad. Kombinationen med slutprov i matte och alldeles för mycket jobb tar ut sin lilla rätt, så nu gäller kaffe, mina favoritpepplåtar på i-tunes och get up on the horse för en ny dag på jobbet och sen får det bli en lördagskväll med plugg. Känns förvånansvärt skönt, vill bara sitta ner. Har dock sjukt mkt att se framemot efter de här hysteriska veckorna, min kusins student, resan..Grekland i sinnet, Grekland i sinnet. Åh, Grekland. Makes me better, stronger, faster.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ohh jag längtar!

Hur gick det med matten? :)

2009-05-30 @ 13:28:55
URL: http://emmarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0