The Leader of the Pack




Jag föll pladask när pressen släppte bilderna på Gwen Harajuku Lovers parfymer. Inte bara att jag älskar parfymer utan söta små saker i form av sagofigurer, men ingen butik i Sverige köpte in kollektionen. Ledande Sephora fattade ju grejen såklart ( jag b e h ö v e r Sephora i Sverige nu ).  Ett samtal senare fick jag reda på att den ska bli min då man kan beställa den på flyget till Grekland, I am so freaking excited. Man kan välja på fem flickor men jag vill såklart ha Gwen och inte nog med det så doftar den mina absoluta favoritnoter till sommaren. Mandarin, kokosnöt , äpple, Jasmine  Freesia, Magnolia och bomull. Tropical. Sunny. Distinctive. So me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0