Dreams



Dom flesta har väll mer eller mindre drömt om hur sitt bröllop ska se ut och såklart har är jag en av dom som drömmer.
Inbjudningskorten skulle vara samma färger som bröllopet, ljunglila, ljusrosa, pärlemo och ljusgrått. Jag hade velat gifta mig kyrkligt och sen ha bröllopsfesten på österlen där jag var uppväxt, vi skulle ha bröllopsfesten någonstans på ängarna i haväng. Sensommar solen skulle lysa, svalorna sjunga och havet klucka bortom kullarna. Där är det finast på hela jorden. Borden skulle vara klädda i vita dukar och pioner skulle så i glasvaser och vi skulle dricka champagne och äta jordgubbstårta. .



Kommentarer
Postat av: Emma

Tycker att det fattas en liten detalj!



Jag är tärna ;)

2009-06-23 @ 17:34:44
URL: http://emmarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0