HM!






När H&M HOME kollektionen släpptes trodde jag nästan det var ett skämt. Sakerna var intetsägande, färglösa och väldigt daterade. Men nu, nu, nu.. jag tror jag svimmar. Rosettkuddarna, Liselotte Watkins illustrationerna, plädarna, paljettkuddarna..  Men när får du leveransen om du beställer nu? Någongång i mitten på Oktober, fy skäms HM. Ett av världens mest framgångsrika företag förutom i postordern då man beställer vårkläder får man dom när de första snöflingorna börjar falla. Det är ett skämt. Time to step up the game.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag trodde att det var Cassandra Rhodin illustrationer?

2009-07-22 @ 18:38:34
URL: http://fallaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0