Happiness



Folk frågar mig ofta hur jag jämt kan vara så glad. Jag vet faktiskt inte mer än att jag bara ser det vackra här i livet, det deprimerande och trista går obemärkt förbi mina sinnen. För hur kan man inte älska livet när allt är så himla fint, titta bara på den här bilden, det är små saker som gör mig otroligt lycklig. Det finns där, bara man öppnar ögonen.
Och det hjälper ju också att jag har världens finaste kusinvitaminer, familj, bästis, vänner och pojkvän. Läppglans i mysiga smaker, små fina krumelurgrejer, bokmärken, cupcakes, pioner, havet, apor och fina klänningar. Ja, det hjälper också till.<3

Kommentarer
Postat av: Victoria

Du är helt underbar! Saknar dig <3

2009-01-19 @ 16:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0