Princess of snow



Helt ljuvligt väder idag, hög sol och luften biter i skinnet. FÅr lust att vara en isprinsessa idag och snurra runt i piruetter med rökmoln växandes ur munnen. Efter att ha fixat nödvändigt "ont" och varit på matten och andra trista men viktiga saker så åker jag in till Malmö för att vara med min storasyster. Hon är fin som snus, inte för att snus är fint men det är väll så man säger. :) Ariinkiiiteeenkiee -wiiinky!

Kjol och Body: Topshop
Jacka: Juicy Couture!
Smink från Mac och Urban Decay

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh jag vill också va en isprinsessa! Gud vad jag blev sugen på att åka skridskor nu på lovet! fast inte i en overall i så fall utan i en fluffig rosa prinsessklänning! :D

2009-02-13 @ 17:28:07
URL: http://emmarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0