VS 09



Jag tror det var få av er som missade Victoria's Secret Fashion Show igår. Tyckte ni om showen? Jag saknade det mer romantiska igår, det var väldigt mycket 90-tal för min smak. Jag tycker också att man kunde göra så mycket mer av själva programmet, hur kommer det sig att saknaden av sminktips är total? Jättetrist, det är ju halva grejen! Hursomhelst, här är lite bilder hur det verkligen ser ut backstage, bilden längst upp till höger visar sprayfoundation som alla modellers kroppar täcks med. Kan kännas rätt tryggt när ens kropp ska visas i closeup för hela världen, här fluffar man också på skimmer med det stora rosa puffarna, därefter sys mängder av löshår in i modellernas eget. Enorma mängder.

Har ni någon favorit bland änglarna? Jag är lite in love med Chanel Iman så valet för mig är inte svårt.



Chanel Iman


Kommentarer
Postat av: Emma

oooj vad mycket löshår! kunde väl tänka mig det, haha!

2009-12-31 @ 11:16:20
URL: http://emmarr.blogg.se/
Postat av: Elise

hej cutie!

sist gick jag faktiskt inte till en salong, jag bet, slet och rykte av dem. gör dock aldrig om det för det är verkligen inte bra mot naglarna under (fast det är det egentligen inte annars heller om man har lösnaglar) och att det gör ganska så ont.

så jag kommer ju gå tillbaka till salongen denna gången. vet inte om man kan gå till en annan salong än den man gått till från början, men det kan man nog. kostar ju bara runt en 100-lapp att fila ner dem :)



och instängd känner man sig inte, snarare vacker som om det är ens egna :)



Gott nytt år på dig sötis! :*

2009-12-31 @ 13:12:20
URL: http://lisessa.blogg.se/
Postat av: Alice

Jag missade inte showen! Min favorit del var absolut magiska skogen! Douez, Heidi, Hon som är svensk och Miranda är mina favvo änglar(ursäkta stavningen på namnen).

2010-01-01 @ 14:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0