Winter!





Vintern på Topshop ser som vanligt utomordentligt härlig ( och opraktiskt ) ut. Jag älskar den hallonrosa kappan ( ingen värme för fem öre ) med volanger som vi har i butik och även de superduper fina skoletterna ( med fragil lackklack och mocka ). Så hur ska jag göra? Kappan är som gjord för mig, med långa skinnhandskar och fina svarta boots.
Mitt kontrakt varar en vecka till sen kommer jag bara jobba extra på Topshop eftersom min skola börjar den 14 september. Jag känner att jag borde passa på att handla just på jobbet eftersom jag inte kommer vara där mycket sen.
Vad tycker ni om jackan? Är den inte helt, helt underbar? Som en bal på slottet.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Lovely!!!

2009-08-24 @ 09:05:15
URL: http://appareo.blogg.se/
Postat av: tinny

vi ses imorgon, I cant wait!

2009-08-24 @ 23:55:56
Postat av: tinny

vi ses imorgon, I cant wait!

2009-08-24 @ 23:56:04
Postat av: Mamma

Hej den rutiga är snyggast.Puss

2009-08-25 @ 20:59:19
URL: http://helenecatharina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0