Girly Day




Idag behövde jag extra mycket energi och glädje så jag bestämde mig för att träffa Karin och shoppa i Malmö. Karinisos köpte allt fint man kan tänka sig och bestämde sig för att göra naglarna i en nagelsalong på hansa. Personalen hade otroligt kul åt våra vägnar och pratade på sitt språk men det var väldigt tydligt att de fnittrade åt oss, kanske för att vi fnittrade så mycket och oo:ade och aa:ade. Medans Karin fick naglarna fixade så gick jag och köpte band och berlocker i pärlshoppen och såhär blev resultatet med mina armband och karins naglar. Vad tycks? När vi gick sa tjejen som hade salongen att vi gjort deras dag så vi måste varit väldigt sällsynta i vår fnittersort i den salongen. :)

Nu är jag sömnig deluxe. Nights darlings.

Kommentarer
Postat av: karinisos

Älski! så fint! haha "tiiiny wiiny" tack för idag, nu e vi båda helt sömniga, kudden kallar . PUUSKI!

2009-08-11 @ 20:50:21
Postat av: Emma

Oh så fint!!

2009-08-11 @ 22:26:49
URL: http://emmarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0