Tyra forever!



Jag vet att det är lika ok att säga att man älskar Tyra Banks som att man älskar Blondinbella. Hursomhelst , jag älskar, älskar älskar Tyra, hon må vara lite egenkär men kvinnan har all rätt i det. Inte bara är hon hur skön som helst och kan bjuda på sig själv, visa att hon bär Spanx i direktsändning ( ni vet de cykelbyx liknande brallorna som trycker in allt på kroppen som lutar åt söder upp till norr ), hon konfrenterar de människorna som kallar henne fet, här visar hon sig i samma baddräkt som media explotera henne i och kallade henne just, fet. Jag finner det hela very amusing, för både både i amerikansk, afroamerikansk och latino jämförelse och mått är hon smal. Jämför man med Nicole Richie eller Paris Hilton eller Lindsay Lohan? JOKES, dessa människor har haft / har problem med både droger och sin självkänsla och ser trist nog förjävliga ut. Jag förstår inte hur man kan finna en olycklig/osund människa snygg och attraktiv, jag tycker att skönhet sitter i leendet och utstrålningen hos en människa, som står för sig själv.
Och det roliga är att vi tjejer kämpar efter att bli så smala just för andra tjejer för we all know att guys föredrar oss som vi är födda att vara och just att man kan vara smal efter sin egen kropptyp, men att en päronformad figur aldrig kan bli en rak eller äppelformad och att du kan vara precis lika smal om du är en 34 eller om du är en 38 eller 40. Framförallt, om du inte själv tycker du är fierce och äger rummet hur ska någon annan tro på det då?
Damn girls, it's all in your head. You're fabolous, and you know it.




Kommentarer
Postat av: Sara

Du har så räätt gumman, Go Tyra Go Tyra Go Hanny :) hahahha ;)

2009-04-10 @ 10:59:35
URL: http://sosii.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaja.VI FATTAR att du inte gillar smala tjejer.

Synd att vi bor i Sverige dock, och nu är idealen som dom är. Like it or not!

2009-04-10 @ 17:27:37
Postat av: Hanny

Idealen är som dom är? Är det svenska folket en person? Är jag du?

Nej precis.

Like it or not.

2009-04-10 @ 17:32:17
URL: http://hannysjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0