Spring Decoration













Jag älskar våren, det finns ingen bättre högtid. Det får mig att minnas min barndom på landet då jag och min syster kunde börja springa barbenta, vi gick långa rundor i bokskogen och solen lös in mellan bladverken. Allt var så ljust och fint , speciellt påskäggen med den stora fluffbollen runt, ni vet de i gummiband med fjädrar,  det kunde man sätta i håret och allt var så himla fint. Och så visste man att snart kom pionerna, löjtnantshjärtanen och kvällar att leka indianer i solnedgången på stranden. Åh, påsk. Gör ni något särskilt? Jag ska jobba men hinner med både utgång med min syster och träffa lite av familjen, mysigt. Har redan hunnit få påskägg av bästisen och en vit kanin med rosa rosett runt halsen, den fick jag av min syster.. :) Härliga vår!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Oh, jag hittade en bild på ett påskpyntat hem idag som är så mycket du det bara kan bli. Den ligger uppe på bloggen, titta, titta och njut!

Puss

2009-04-09 @ 15:30:14
URL: http://www.metrobloggen.se/magnifique

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0