In my head

Hello my lovies, gick upp i gryningen imorse för att gå på min körlektion klockan åtta, helt otroligt att jag kom upp överhuvudtaget. Efter detta gick jag en härligt promenad i stadsparken, blommor överallt och svanarna la sina nackar runt varandra när det flöt runt i dammen. Solen är så härlig att det inte är klokt. Mina tankar snurrar då mina dagar är fyllde av att plugga upp matte på komvux, ta mitt körkort, jobba, söka nytt jobb och framförallt engagera mig i mina ansökningar till hösten som är väldigt viktigt för mig, jag blev så besviken förra året när jag inte kom in på Malmö högskola men det känns ändå som det var meningen för jag har verkligen fått tid att tänka på vad jag vill bli och göra.
Jag har helt och hållet bestämt mig för att gå en KY-utbildning, yrkeskvalicifierad utbildning då man får mycket företagskontakt och snabbt kommer ut i yrkeslivet så mina två absoluta mål som jag både vill så galet mycket är hudtereapeut i Landskrona eller företagsäljare på den kända skolan IHM. De båda är så olika, men jag har stort intresse för båda faktorerna, men båda är baserade på både personligt brev, personlig intervju, betyg och massa massa tur och flyt. Högskolan i malmö söker jag mest som backup. Jag vill, vill, vill nu.
2009 började olyckligt med många downs, jag behöver ups nu och chans att bevisa vad jag går för, för mig själv och ingen annan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad heter KY-utbildningen du ska söka? Ska också söka KY i Malmö till 2010. Inköp & Supply Management dock, men tycker det finns många spännande KY-utbildningar. Har inte riktigt fastnat för nån "riktig" utbildning på universitetet.

2009-04-06 @ 13:39:32
URL: http://thernan.blogg.se/
Postat av: Anna

Gumman lilla det kommer lösa sig till det bästa ska du se!

Brossan min har gått företagssäljarutbildningen på IHM, om du vill ha lite insidetips så snacka med honom.



Massa puss

2009-04-06 @ 16:12:08
Postat av: Jonen

Och om det någonsin någonsin blir en ytterligare down så är jag där med glassen, kakorna och en stor mängd vodka så finns det resurser även om kakorna och glassen tar slut. :)

2009-04-06 @ 23:52:32
Postat av: Hanny

Haha! Det låter som en plan kära vän!

2009-04-07 @ 08:57:59
URL: http://hannysjostrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Allt löser sig Hanna :) Tänker alltid på vad du sa till mig när det käns jobbigt! jag ska antagligen också börja plugga på komvux. Nu ska jag snart ta bussen till Eslöv (kommer förhoppningsvis att få extrajobb på en liten resturang där). hoppas hoppas



ses snart! puss

2009-04-07 @ 09:29:42
URL: http://emmarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0