A Royal Shower

Kings & Queens Shower Gel (Nordstrom Exclusive)





Det grekiska märket Kings & Queens inspireras av den medeltida kunglighetens passion för dofter och örter. Kings & Queens har kroppssmör, duschgel och bodylotion alla med otroligt härliga och intensiva dofter. I linjen finns Mango, Jasmine, Vanilj, Honung och Lime. Produkterna är fria från mineraloljer och parabener. De säljs oftast över nätet men också på Åhlens där jag idag köpte Mango duschen som av bara doften får en att känna smaken av färsk mango juice. Helt otroligt härlig, nu vill jag duscha!



Kommentarer
Postat av: Cookie ;)

ååh hanni. kom får jag lukta på din body ;) grrr!

Saknade dig när jag gick och strosa längst storgatan idag, och kände lukten av godis :) Hoppas du får det bra på woorkii PUSS!!

2009-04-24 @ 15:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0