September





Den här septemberdagen återspeglar min sinnestämning. Vaknade tröttare än då jag la mig, antagligen pågrund av min förkylning och allt känns som i ett töcken. Vill bara sova under täcket men då fastigheten ska göra om våra balkonger och därför tagit min extranyckel och säger säg kunna droppa in när som under hela veckan så kan jag inte slappna av, jobbar sent idag också. Gnäll, gnäll, gnäll.  Till finare saker, på onsdag är jag ledig och ska göra köpenhamn med Kickan, very mysigt helt enkelt.  Sen på kvällen blir det besök hos favvis och sen besök till min syster där vi gör oss redo för att se Timbuktu på Debaser. Ouh, onsdag nu.

Klänning: Toppis
Boots: Håkansson

Update: Fy skäms på mig som klagar på tristess i en värld som denna. Please forgive, Jag saknar solstrålarna bara.

Kommentarer
Postat av: Nadja

hitta du äntligen stövlar? de var superfina

2008-09-22 @ 15:50:40
URL: http://nayjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0