Lazy


Efter några otroligt splurgy veckor med stockholms tur, frisörbesök och utgång varje helg så kände jag att det var dags för en helg där jag gör nada. Har slagit läger hemma hos mina föräldrar men en förkylning som medgäst.
Två väldigt lata dagar med inredningstidningar i massor och just har mamma bakat en underbar äppelkaka och höstsolen lyser. Saknar bara att sitta och rita lite och drömma om nästa köpenhamn strutt.
Jag vill ha dessa skor från marc jacobs so bad, din sko har tydligen gjort en kopia men det är ju av fejkskinn, aka, plast.
Dit och pröva bums när jag fikar med kusinerna imorgon. Chloé parfymen var den jag stod och velade mellan på taxfreen, då det blev Covet, den doftar lite som Daisy marc j fast lite mer åt värmd mjölk hållet. Som mannagryn innan den börjat stelna, det här lät ju underligt men den doftar underbart.
Nu ska jag dyka ner i de konglige teaterns eventschema och lite annat livsviktigt.
puss<3


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi ses i morgon :)

2008-09-14 @ 17:18:18
Postat av: Lollo

älskar skorna gör jag också!

2008-09-19 @ 13:00:50
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0