Good mornin sunshine







Mina morgnar innebär samma rutin och jag klarar knappt av att dom rubbas.
Mina rutiner innebär att jag går upp, sätter på kaffe och min gröt med russin,
duschar för att sedan sitta och äta frukost och kolla på sex and the city.
Sen sätter jag mig vid datorn och pumpar peppmusik och inspirationsbilder på vogue.com
Sen sminkar jag mig och gör mig ordning medans jag diggar runt till min 90'tals rnb.

Den här stunden jag har är alldeles underbar och skulle inte vilja vara utan det.
Vet inte om jag skulle förvandlas till ett litet monster eller stor svart gorilla då.
:D

Vad har ni för morninroutins? Erkänn att ni har några?
Eller är det bara jag?
Well well

Kommentarer
Postat av: tinny

tyvärr har jag inte lika bra morgonrutiner, brukar vara liiite stressad och får försöka göra allt snabbt.

Efter lite snooze och jämrande så blir det dusch, lite müsli som jag häver i mig (+plus en macka som jag plastar in och tar med, im hungry ok?), kläder som jag förhoppningsvis tagit ut dagen före, smink, ngt fluff med håret, and then goooo!

2008-10-30 @ 08:57:36
URL: http://tinnyandhanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0