Crispy


Inte förräns natten överraskade mig med sin krispiga luft har jag lagt märke till att sommaren verkligen är över.
Trädet utanför mitt fönster saknar sina löv och det bildas moln ur munnen på kvällarna.
För första gången på länge känns det underbart. December har redan flera Köpenhamn dagar inbokade med familj och vänner, och på åhlens igår var jag och kollade in silverpynt, shame att jag inte har en gardinstång, för jag älskar att hänga silverfärgade kulor i olika längder i fönstret. Jag har en skena som sitter i fast i taket så gardinerna ska glida och rummet få mer takhöjd ( min kära moder är så fiffig ).Får se om jag kan hitta på en annan lösning.
För silver och vitt ska det vara, och lite gammelrosa såklart. Jag hade iallafall gärna tagit på mig detta i vinter, koftan är från Chloé och resten från okända märken. Brrr!


You got me feeling so good
You take all my pain away from me

Kommentarer
Postat av: Tinny

åh jag saknar dig!

2008-10-23 @ 16:24:05
Postat av: Emma R

Så hade jag också villat vara klädd. Saknar dig!

2008-10-23 @ 17:29:31
Postat av: jennifer,

underbart mysigt & inspirerande

2008-10-23 @ 21:39:58
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0