Southern Bell



Lumberjack stilen är rätt så långt ifrån min egna stil men jag fascineras ändån av den.
De grova och sträva materialen, doften av läder och den mjuka känslan av en urtvättad flannelskjorta.
Får mig att vilja gå genom majsfälten i Saint Louis i södern, låta gräset kittla mellan mina fingrar.
Sitta på en gungstol på min veranda med en fin man vid min sida, se solnedgången över fälten.
Äta cornbread och grillad kyckling och gå runt och sjunga Jolene, Jolene
och utbrista saker som Oh loord!
Åh..







( Hähä, nä, det blir nog en puffig klänning i skimrande siden,  champagne och Paris istället.. )


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej! Jag har följt din blogg ett tag nu, du verkar underbar! Jag har lite problem med min header, skulle du kunna hjälpamig? Eller vet du någon som kan?

2008-11-13 @ 15:54:50
Postat av: Hanny

Hej Amanda,

vad roligt att höra =) Kunde inte klicka in till din blogg för du har inte angett den. Vad är det du behöver hjälp med?

Love

Hanny

2008-11-13 @ 19:17:16
URL: http://hannysjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0