Roll up, Roll up



Roll up, Roll up!

Förutom delfinskötare var cirkusprinsessa min drömkarriär som mini hanny..
Har otaliga bilder på mig utklädd som clown och biblioteket på östra torn blev länsat på böcker om kostymhistoria.
Min syster och jag övade på akrobatik och hade storsinta planer om hur mycket pengar vi skulle tjäna,
men det kostade att vara artist så vi gick runt och sålde allt vi kunde hitta i vrår och hörn. Bärnsten, gamla klämmor, you name it, tanken var att grannarna skulle tjuta av konsumentförtjusning över dessa skatter men förtjusningen fattades.
Någonstans på vägen tappade jag den här drivkraften att bli huggen i två delar och dansa på linor i himmeln
men jag är fortfarande helt galen i stilen och magiken en cirkus innefattar..

Paljettklänning: Forever 21
Blå klänning: Karen Millen
Hatt på diadem: Moonson
Skor: unknown =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0