I wish for..



Jag har ju det mesta jag kunnat tänka mig i den här världen
men vintern är så mörk att vissa saker gör dagarna lite ljusare.
Som dessa på min önskelista ( hej mamma och pappa =) )
Viktor och Rolf Flowerbomb, krämer som doftar efterrätter, underkläder och pjamisar.
Böcker om mode, smink och fotografi. Finsaker till hemmet..
Till mig själv ger jag mig klänningar och förhoppningsvis en resa med bästisen i år, vill till Paris, Wien, och alla andra ställen jag vill upptäcka tillsammans med henne.
Vad önskar ni er =)?


Kommentarer
Postat av: Sara

jag önskar mig också flowerbomb......mmmmmmmm i neeeeeeeeed, får jag inte den så blir det min lilla present till mig själv thihi:)

2008-11-22 @ 19:00:45
Postat av: jessica

Gillar din blogg, du är alltid så sprudlande glad! ;)

Hittade ingen mail, kan jag fråga om ni har ett par skor kvar i min strl där nere? Bor i sthlm, och skorna jag letar efter hade sålt slut tidigare under dagen :(



Kram!

2008-11-23 @ 19:05:10
Postat av: Tinny

yeee paris! :) jag måste komma på vad jag önskar mig! förutom världen runt resa with u! hörs imorrn älskade.

2008-11-23 @ 20:31:41
URL: http://tinnyandhanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej :) jag vet inte om du läser det här men jag bara äääääälskar det där linnet och shortsen, om du ville skriva ett mejl till mig och säga varifrån dom kommer skulle det betyda jätte mkt för mig! tack tack tack på förhand om du vill :)

2008-12-05 @ 22:11:55
Postat av: Anonym

haha ja jag förstår att det är en pyamas :b men är gryymt tacksam för svra!

2008-12-05 @ 22:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0