Kiss Kiss







Superfin ledig soldag med lite shopping, solning på filt med fina malin och lite så. Har dock inte riktigt kunna slappna av riktigt pågrund av min bortglömda kod till mitt bankkort, kom till banken och då hade det ändrat tider pågrund av rånrisk.
Väldigt störigt då jag lämnat vännen för detta. Blir imorgonbitti istället..
Hade väldigt gärna burit dessa hallonrosa skor från toppan som gjort mig väldigt glad, en sorbefärgad chanelväska på axeln och marc diadem i håret. Meow.
xoxo


Kommentarer
Postat av: Josefin

Vilka karameller till skor :) Du jobbar ju på Topshop, testat dom? Undrar bara om dom är sköna att gå i :P Har förresten köpt ett par skor av dig där en gång i vintras. Gillar din blogg, kramkram

2008-05-26 @ 00:40:37
Postat av: Hanny

Well, josefin =)

Det är ganska höga, sisådär 13 cm klack men iomed de har platå är det relativt sköna.

Jag tycker du ska satsa om du vill ha dom, speciellt om du hittar dom tuggummi färgade på bilden, de är ju to die for.

pussiluss!

2008-05-29 @ 09:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0