Coco, coco in the coconut







Den älskade solen kom tillbaka med sin värme igen, jag blev helt fantastisk glad av att se den imorse,
gårdagens mörker tog hårt på mitt lilla solskenshjärta. Med solen ( och topshop båten, tuff tuff ) kom idag en helt galen bra leverans. Jag å Lovisen köpte den här assymetriska Love my bones t-shirten som vi valde tolka som , hey, take me as I am eller älska mig ända ner i benmärgen, however you like it was very cool. En jeansjacka blev min nya vän trots att trenchcoaten är alltid min älskling men vissa dagar för varm, en jättefin klänning fick vara med på ett hörn. Och oj, helt plötsligt har man shoppat igen, ehe. Lite cocos och choklas glass med lova på rasten satte verken pricken över den här fina tisdagen. Coco, coco in the coconut.





Kommentarer
Postat av: tinny

åh vilken tjusig jeansjacka, me like yes yes. saknar dig, längtar till lördag, vad var det nu som hände på fredagen? ah vi rings sen. Svarade inte på ditt sms för jag somnade kl 19 igår. ouch. men den gula klockan.. ja det är ju lite cravings på den då va ;) Puss älskling.

2008-05-28 @ 09:21:24
Postat av: Nadja

din söta lilla människa

2008-05-28 @ 11:29:01
URL: http://nayjay.blogg.se/
Postat av: steph

Vad fin du är hjärtat!

Puss

2008-05-29 @ 08:46:51
URL: http://magnifique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0