Ask the experts


Kanske inte helt lyckat?


That's better!



Rouge är den produkten jag inte klarar mig utan, men det kan vara svårt att avgöra vilken ton man ska ha på rouget och när enough är enough men lyckas man blir resultatet fantastiskt. Men jag försöker att aldrig ta med mig rouget ut för när man är lite på lyran tycks kvinnosläktet förlora den vanliga kritiska synen på sitt smink och more is def. more. Nästa dag kommer mingelbilderna och man bara, ehey, what happened?

  • Ljus hy : Ljushyade kvinnor ser fantastiska ut i rosa toner
  • Oliv hy: Bruna och koppartoner
  • Svart hy: Plommon, fushia, bronze och aprikos
  • Rödhöriga: Persiko och korall.


But a natural blush is always the best blush.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0