Åh

image249

Efter en fantastisk helg i Köpenhamn och oförskämt soliga dagar känner jag mig nästan utmattad fysiskt av all lycka som pulserat i kroppen. På tal om att vara allmänt tillfreds, jag har en sådan fantastiskt bra vardag. 
 Jag trivs så himla bra i min nya lägenhet, den sväljer hur många klänningar, skor och disneyfigurer som helst och den gör det med glädje. Jag har det så bra på jobbet, har en av mina bästa vänner som chef och vackra kläder runt mig hela dagarna, varje dag ser jag som ett tillfälle att göra någon extra glad och vara så puffig och sedan snegla och se om de ler när det går ut ur butiken och när de gör det, blir man så himla himla glad.
Jag har de fina damerna på Sia som kallar mig deras prinsessa och bara öser komplinger över mig varje dag, har en favoritkompis i varje hörn av Nova. Sen finns mannen med leendet som kommer och hämtar våra pengar vi bankar, han älskar livet och allt som det innebär och tycker att jag och lova skulle slå tjejerna i Topmodel så det skulle flyga modellhår över hela jordklotet. Jag har kaniner utanför balkongdörren och doft av körsbärsträd och mina föräldrar är världens bästa och min syster, och hennes pojkvän och
åh, jag älskar alla så mycket.  Jag kanske lever i min egen lilla rosa bubbla, men god damn, it's a fucking good life in this pink bubble.
<3


Kommentarer
Postat av: Nadja

Därför älskar jag dig hanna

2008-05-14 @ 23:15:38
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: Rebecka

Vad härlig du är! Man blir alltid lika glad av att handla av dig :)

2008-05-15 @ 18:14:53
Postat av: Anonym

Om man bjuder på sig själv och ger andra så många leende som du gör så blir allt så mycket enklare.
Du är en underbar människa som sprider glädje, jag är stolt över att vara mamma till dig. Puss Kram min lilla rosenknopp. Älskar Dig ,Mamma

2008-05-18 @ 11:49:00
URL: http://helenecatharina.blogspot.com
Postat av: Stila

Åh baby, jag blir så glad av att läsa det här, och jag kan inte annat än att hålla med - livet är underbart just nu! NJUT NJUT NJUT!!!

2008-05-18 @ 15:05:32
URL: http://www.stilas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0