Oh so vintage, och elaka baciller

Plötsligt efter en Ikea utfärd fick jag hjärtklappning och feber som en blixt från klar himmel. Inte alls kul när jag redan varit sjuk flera veckor och precis blivit frisk, min kropp orkar inte stå emot snön och den hårda vinden. Snälla vår, släpp in sol och värme i mitt hjärta så mitt immunförsvar blir lyckligt och starkt.  Jag orkar inte mer,
man får drömma sig bort till den här fantastiska Marc Jacobs klänningen som funkar bäst på dagen men även går att piffa till kvällen.
image173

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jobbar du inte idag då tråkis ? jag ska ju till nova idag, hade varit kul att få en skymt av dig :P

2008-03-25 @ 08:37:44
URL: http://nayjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0