Friendstyle

Tänkte börja köra en egen version av streetstyle här på bloggen, inspiration och livskraft kommer oftast ifrån människorna omkring oss därför tänker jag tillägna kollage till några av mina kära vänners underbara stilar. Det roligaste är att de alla är så olika, jag börjar med Lova. Min älskade vän och chef som precis fyllt 21 och är butikschef på Topshop vid denna ålder, det ni. Hon har världens finaste leende, är fantastisk på att huspyssla,  baka kakor och göra finurliga maträtter. Hon har alltid tusen bollar i luften och lyckas ändån alltid hålla balansen. Lova gillar mojitos, sena nätter, smala rockpojkar med långt hår och oftast krossar hon nog deras hjärtan . För stila är alltid på väg till något nytt äventyr. Hennes färger är jordnära och hon gillar att blanda rockiga kläder, vintage och high fashion. Hon driver också en fab blogg och ni hittar henne på www.stilas.blogspot.com
Här är Lova kollaget:

image135

Kommentarer
Postat av: Stila

Hanna, du är den sötaste! Åh, vad fint. Kollaget är så jag! PUSS

2008-03-13 @ 19:44:25
URL: http://www.stilas.blogspot.com
Postat av: Jessica

Vart kommer byxorna ifrån?

2008-03-14 @ 10:43:32
Postat av: Hanny

Topshop,
såklart ;)

2008-03-14 @ 11:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0