Beauty Goddess

image185
Igår var en väldigt bra dag, på morgonen launchade vi kate moss kollektionen, ingen större rusning men några shoppingglada människor. :) Sen cyklade jag hem, badade skumbad och tittade på mtv för att senare träffa upp malin utanför coffeebreak där vi satt och fikade och myste. Sen var vi på lite olika shoppingutfärder blandannat på make up store då tjejen som jobbar där tyckte jag skulle passa urbra i fjäderlösögonfransar för att jag har ögon som går uppåt i kanterna, inget jag tänkt på men jag älskar dessa små kreationer.
Men när, hur, var ska jag andvända dessa skönheter?
Sen på kvällen träffade jag älskade sosso som jag har en omättlig dekadent kärlek till,
vi drack öl på viggos och det var så härligt att göra något kul en torsdagskväll.
Back to fridaythings to do,
nu blir det ben and jerrys sen sova.
Snark.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0