Midsummer in småland



Vädret har en enorm påverkan på min hälsa och mitt humör och igårkväll så lockade varken bloggar, Next på mtv eller vaniljglass å jordgubbar. Jag hoppades på det bästa eftersom jag nu, om en timme, åker till småland och firar midsommar med min familj. Men mycket riktigt vaknade jag klockan tolv och sen blev toalettstolen mitt sällskap all night long, bläbläblä. Men vad finns det att göra? Jag tänker inte missa den här dosen av ledighet som man så sällan får ta njuta av, så det blir att svälja en eller tre alvedon och så får mitt resesällskap hoppas att jag håller mitt maginnehåll för mig själv i bilen. ( Förlåt för diverse äckliga tankebilder ). Jag blir dessutom förvirrad av såna här destinationer, vad bär man på landet i småland om det är kallt? Jag äger inga "hålla sig varm" kläder. Auff. 
Jag längtar iallafall, hoppas kroppen orkar. Ska packa lite ritblock och böcker om vädret sviker, btw, är  det fel att ta med sig datorn?

Glad midsommar allesammans och hoppas att ni är friska och krya !

Tunika : Net a porter
Shorts : Topshop
Shoes: Christian Louboutin

Kommentarer
Postat av: Lana

Vilka underbara skor!

2008-06-22 @ 16:12:08
URL: http://lanastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0