OUFF!



Jag har varit poffväck några dagar pågrund av dom galna arbetsdagarna vi har nu i rean,
immunförsvarets väggar har bräckts och jag har varken kunnat eller orkat äta i helgen. Jag ser lite ut som den här arga muffinsen med röda ögon och vilja att mörda allt i min väg, raooow.
Tur som tusan att en fin kollega kunde ta min tid idag så jag kan börja förvandlas tillbaks till en mänskling igen.
Lägenheten har blivit försummad och ser ut som ett monster, så det blir tvättning, städning och sen lite shopping till nyårsaftonen. Hoppas malmö bjuder på några glittriga klänningar och massa annat bra:)


Kommentarer
Postat av: elin

oj vad fin klänningen var. Var kommer den ifrån?

2008-12-29 @ 10:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0