Make me over



En hetsig jakt efter nyårsklänning slutade i besvikelse över butikernas utbud. Det var uttömt och de fina som fanns kvar var söndrigt i både dragkedjor och tyg, folk överallt, är alla lediga förutom vi i handeln? Otroligt fuskigt :(
Hursom, ingen klänning nådde upp till mina förväntningar så det blev en volangtopp och sen fick jag bygga inspiration kring den, så det blev mysigt smink istället som får piffa. I'm ready to bling bling. H&M har bästa lösögonfransarna, jag klipper varje frans i tre delar och använder yttersta delen på yttersta delen av ögat, trycker till med tops och voila, eyes like a kitten.

Kommentarer
Postat av: Nadja

ah I know jag fick panik på folket ! helt sjukt fullt överallt ! och vilken urdåligt utbud...hatar rea !! grrrr

2008-12-29 @ 20:46:09
URL: http://nayjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0