Sunny day

image218
Gosh, solen förvandlades till storm när jag cyklade hem från jobbet. Idag blir det mys, jag har lagat god mat till mig själv, pasta med broccoli med tomat och fetaostkräm med basilika, och köttbullar. Jag har bakat också, en chokladkaka. Och nu orkar jag inte med mer för den här fredagen, imorgonbitti är det worki och kanske utgång imorgon kväll. Då måste man ladda hannybatterierna, så det blir ett varmt bad, film och sen buenas noches per la principessa.  Om jag varit ute ikväll hade jag mer än gärna tagit på mig den här puderrosa draperade toppen tillsammans med svart kjol och miu miu väska så len att man hellre klappar på den än på en pojke.
Arrividerci tutti amici.
(K)

Kommentarer
Postat av: Elise

Den där klänningen... finns den på Topshop? =)

2008-04-15 @ 13:57:09
URL: http://lisessa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0